Hvem gør hvad, hvornår?

For at undgå at nogle opgaver falder ned mellem to stole, har vi her lavet en liste med hvem der er ansvarlig for udførelsen af opgaven, samt hvor opgaven skal være udført. Listen bliver vedligeholdt løbende som vi støder på flere opgaver, som lokalrådet står for at løse.

Opgavelisten

Opgave

Type

Deadline

Ansvarlig

Arrangement – Pers Awten Arrangør 21. februar Arbejdsgruppen
Arrangement – Rømø Awten Arrangør 7. marts 2026 Arbejdsgruppen
Foreningen Bæredygtig Fremtid Repræsentantskab Lars
Nationalpark Vadehavet Repræsentantskab Palle
Rømø Udviklingsplan Repræsentantskab Bodil
Set & Sket – evt. rykker til sponsorer/foreninger Administration 1. september Jonna
Set & Sket – faktura til sponsorer/foreninger Administration 1. juli Jonna
Set & Sket – kontakt til trykkeri Administration Lars
Set & Sket – layout/tryk 22/2, 22/4, 22/6, 22/8, 22/10 og 22/12 BL Grafisk
Set & Sket – nye sponsorer Administration Lars
Set & Sket – omdeling 1/1, 1/3, 1/5, 1/7, 1/9 og 1/11 Kim og Paul
Set & Sket – reminder til sponsorer/foreninger Administration 1/2, 1/4, 1/6, 1/8, 1/10 og 1/12 Lars
Styregruppe for Autocamperprøvehandlinger Repræsentantskab Lena
Styregruppe for Mulighedsstudie Rømø Gl. Skole Repræsentantskab Bodil og Palle
Udlejning af lokaler i medborgerhuset Administration Jacques (Arbejdsgruppen)
Udlejning af shelters Administration www.bookenshelter.dk
Udlejning af telt Administration Bodil
Vedligehold af facebooksiden Administration Lars
Vedligehold af hjemmesiden Administration Lars